05 de gener 2010

Carta als Reis Mags



Estimats Reis Mags:

En primer lloc volia demanar-vos disculpes pel meu atreviment a l'hora de redactar aquesta carta. Sé que sóc republicà, agnòstic i incrèdul per naturalesa, però haig de reconèixer que, sent ésser humà com sóc, necessito que se'm valori d'alguna manera el meu esforç i les meves bones accions al llarg del 2009. Sé, a més, segons he llegit, que els reis no teniu problemes pressupostaris, i ni tan sols heu de ser transparents quant a les vostres despeses.

Així doncs, us demano ajuda per acabar amb la crisi que arrosseguem des de fa segles i que tant de patiment està portant a la humanitat. Però ajudeu-me a superar-la a la meva manera, si us plau. Us desglosso els meus desitjos:

- Vull que canvieu la mentalitat de tots els governs del món fent que tots ells tinguin com a únic objectiu millorar el nivell de vida dels seus ciutadans i ciutadanes, destinant gran part dels seus recursos a inversió social.

- Vull que la globalització s'escampi d'una vegada per totes, escampant exclusivament els valors positius de totes les cultures del món.

- Vull que el respecte pel medi ambient i pels animals no humans sigui un valor tant de l'esquerra com de la dreta.

- Vull que la gent entengui d'una vegada que si ells no decideixen hi haurà altres que decidiran per ells. Vull que participin.

- Vull respecte entre cultures, vull que desaparegui la por al diferent, vull flexibilitat en les creences religioses, vull igualtat, vull pau, cooperació, solidaritat...

- Vull uns pantalons negres per jugar a futbol, uns mitjons per anar a la feina, operar-me de la vista, una bata per estar per casa, que m'acabeu de pagar el cotxe...

Sé que podreu. No em falleu, m'he portat bé.

1 comentari:

Gemma ha dit...

Jo també faig cada any una carta als reis d'aquest estil, però noi, no hi ha manera. Crec que saben que som republicans i es neguen a portar-nos res. Potser haurem de canviar de tàctica i demanar-ho al tió...

Ara que jo també he descobert el teu blog et seguiré les passes de prop, que té molt bona pinta :)

Salut!

@JPuigdengolas Copyright © 2011 | Template created by O Pregador | Powered by Blogger