04 de juliol 2008

El Regidor de Medi Ambient i Entorn Natural respon

Sr Puigdengolas
Li agraeixo molt l'escrit que m'adreça sobre uns temes que també afecten, i molt, la meva consciència o sensibilitat. Hi ha una normativa sobre l'espectacle amb animals que afecta els circs i que prohibeix el tracte vexatori ( entès des de l'ús de la violència fins a posar-los en situacion de ridícul o desnaturalitzadores) que s'aplica a Sant Boi com en altres poblacions. No tenim cap capacitat per a impedir que el circ tingui o no animals engabiats i, com diu vostè, obligats a una feina equiparable a l'esclavatge, en tot cas tenim l'obligació de vetllar pel compliment de la normativa i de les condicions de salubritat. La cacera està totalment prohibida en tot el terme municipal, tant és així que quan els pagesos han volgut contenir alguna plaga al parc agrari hem hagut de fer uns permisos especials de cacera per alguna especie en concret i, a més, hem suggerit altres alternatives no cinegètiques. He comunicat a la policia local el tema que vostè em denuncia de trets a la vall de Santa Bàrbara, més que caçadors sembla que són altres activitats com el tir al blanc ( antigament havia hagut un camp de tir i després un paintball) que tampoc està permès. Estic pendent de l'informe que em facin arribar els responsables policials.
Agraint-li altre cop la seva comunicació resto plenament a la seva disposició.
Josep M Cervelló
Regidor de Medi Ambient i Entorn Natural Ajuntament de Sant Boi de Llobregat

@JPuigdengolas Copyright © 2011 | Template created by O Pregador | Powered by Blogger