04 de juliol 2008

Benvolguts senyors

Benvolguts senyors,
Em dirigeixo a vostès per tal de rebre una resposta a una sèrie de problemes que trobo del tot superables. De fet, no sabria si definir-los com a problemes o com a inquietuds sectàries d’algunes persones que probablement podrien haver votat - o podrien votar - en un futur qualsevol de les opcions polítiques que vostès representen.
En primer lloc, i abans d’entrar a les qüestions que els hi volia comentar, volia aclarir que no segueixo la política municipal amb l’atenció que aquesta es mereixeria, i per tant, és probable que el meu desconeixement faci perdre valor a allò que els hi comentaré ara.
Les meves preocupacions es situen al voltant del medi ambient i el respecte als animals a la nostra localitat. Entenc que vostès formen part i són representants de partits sensibles a aquestes qüestions, no així els seus socis al consistori. Socis que en aquest camp deixen molt a desitjar. Només cal veure com recolzen pràctiques tan vergonyoses com la tauromàquia, obres com el túnel de Bracons o la implantació de línies de molt alta tensió (..)
Una d’aquestes qüestions es produeix arran d’un quotidià viatge en autobús pel poble. Des d’aquest vaig visualitzar uns cartells de propaganda del Circo Americano. Resulta, que al nostre poble – i al contrari del que succeeix a una ciutat com Barcelona – un circ d’aquestes característiques amb animals/esclaus tractats de manera injusta pot aconseguir sense problemes la llicència per oferir un espectacle tan lamentable. I per cert, poc exemplar i encara molt menys educatiu per la canalla del nostre poble. M’agradaria pensar que no tenen competències per evitar un espectacle així, o que són conscients del problema i ho tindran en compte cara al futur... Si no és així també m’agradaria saber-ho. M’agradaria pensar que les meves inquietuds i les seves possibles solucions es poden canalitzar mitjançant alguns dels seus partits.
Abans d’acabar m’agradaria comentar alguna coseta més. Una d’elles fa referència i es situa a l’entorn de la Masia de Santa Bàrbara. Tinc el costum cada tarda d’agafar la bicicleta i fer un recorregut pels voltants de la Masia i de la Creu del Querol. És difícil estar 10 minuts sense escoltar un tret d’algun caçador (no sé si deu ser el mateix). Desconec el món de les llicències de caça però m’agradaria saber si a dia d’avui es fa un control exhaustiu del tema. Per cert, per aquella zona mai he vist un guarda forestal ni res semblant.
En qualsevol cas els hi voldria agrair la seva atenció i espero rebre resposta a aquestes qüestions. La seva resposta serà publicada al blog: http://nicanahuatl.blogspot.com/ ja que entenc que aquesta pot ser interessant per la lectura de les persones que normalment passen pel meu blog i que tenen inquietuds semblants a les meves.
Atentament,
Josep Puigdengolas Torres

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Estan molt bé les teves inquietuts però, de qui esperes resposta? Has enviat aquesta carta personalment a alguna persona en concret?

Josep Puigdengolas ha dit...

Sí, als representants a l'Ajuntament d'ERC i ICV.

@JPuigdengolas Copyright © 2011 | Template created by O Pregador | Powered by Blogger