25 de juliol 2011

Salut i descans. Bones vacances!


Finalment arriben les vacances, després d’una temporada molt dura i complicada. Ha estat un any intens marcat per dos comicis electorals duríssims on partíem d’una situació complicada que hem salvat amb molta dignitat.
Ha estat l’any dels primers acomiadaments a Incasòl, empresa pública de la qual era, fins fa uns dies, secretari del comitè d’empresa. Una situació difícil de gestionar.
Però sobretot ha estat un any de canvis. Canvi de domicili, per exemple. Però també de companys i companyes de feina. He deixat el David, els Carlos, l’Isra, la Sandra, la Mària, la Mercè...i ara viatjo amb la Vanessa, la Rosa, el Josep, la Sílvia, la Nati.... Canvis laborals amb tasques molt diferents, però amb l’entusiasme de fer bona feina.
L’any passat va ser el primer any de la meva vida sense viatjar, i ho he notat força. Aquells que em coneixeu ja sabeu la meva relació obsessiva amb la motxilla i el passaport. Aquest any hem escollit Colòmbia i Cuba, que visito per segona vegada. Es tracta d’un viatge turístic, però també impregnat de certa càrrega política. No podia ser d’una altra manera. Si tot va bé tindrem l’oportunitat de trobar-nos amb alguns membres del PCC (Partit Comunista Colombià), i també de visitar algun projecte sobre drets humans al sud del país. Per aquells que tingueu ganes de tafanejar podeu seguir el viatge al meu facebook o, sobretot, al meu twitter, seguint el hashtag #ticacolombia

En fi, que tingueu tots unes bones vacances. Fins al setembre!

@JPuigdengolas Copyright © 2011 | Template created by O Pregador | Powered by Blogger